بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

شارلروا آماده پرداخت حق انتقال حسین‌زاده

  • کد خبر: ۱۱۷۷۱۷
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
شارلروا آماده پرداخت حق انتقال حسین‌زاده
مسئولان باشگاه شارلروای بلژیک آماده‌اند حق انتقال امیرحسین حسین‌زاده را پرداخت کنند و به طور قطعی این بازیکن را در اختیار بگیرند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رسانه‌های بلژیکی در هفته‌های اخیر روایت‌های متعددی را از نحوه انتقال امیرحسین حسین‌زاده به باشگاه شارلروای بلژیک نقل کرده‌اند. در حالی که در ابتدای مذاکراتی که این باشگاه با بازیکن استقلال داشت صحبت از پرداخت حق انتقال توسط این بازیکن بود، اما به تازگی یکی از سایت‌های معتبر  ورزشی بلژیک خبر از تمایل مهدی بیات، مالک باشگاه شارلروای بلژیک به پرداخت حق انتقال حسین‌زاده داده و مدعی شده مالک این باشگاه قرار است بزودی حق انتقال را به باشگاه استقلال بپردازد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، سؤالاتی در ذهن ایجاد می‌شود که باشگاه استقلال باید در فرصت مناسب به آن پاسخ دهد. اولاً اینکه حق انتقال حسین‌زاده چه اندازه تعیین خواهد شد و آیا باشگاه استقلال از تعیین چنین مبلغی رضایت دارد و موضوع بعدی اینکه حق انتقال حسین‌زاده با توجه به مشکلاتی که در انتقال پول از اروپا به ایران وجود دارد چگونه به دست باشگاه استقلال خواهد رسید؟! در روز‌های اخیر سران باشگاه استقلال هیچ توضیحی درباره مبلغ تعیین شده برای صدور رضایتنامه حسین‌زاده در اختیار رسانه‌ها قرار نداده‌اند. برخی از پرداخت ۱۵۰ هزار دلار در ازای آزادی حسین‌زاده سخن می‌گویند و برخی هم معتقدند که باشگاه استقلال در ازای دریافت ۲۵۰ هزار دلار راضی به انتقال این بازیکن خواهد شد. شفاف نبودن این قبیل مسائل همواره برای هواداران این باشگاه سؤالات پاسخ داده نشده بسیاری ایجاد کرده است. به هر حال اخذ چنین مبلغی از سوی باشگاه استقلال باعث می‌شود موضوع جذب محمد محبی ساده‌تر پیش برود و باشگاه استقلال بتواند از لحاظ مالی بخشی از پروژه انتقال محبی را به سرانجام برساند.
آخرین خبر: طبق آخرین استعلام‌هایی که خبرنگار ایران ورزشی از یک رابط در فوتبال بلژیک به دست آورده حسین‌زاده قرارداد خود را با این باشگاه نهایی کرده است که این موضوع مربوط به هفته‌های اخیر نیست! فرد مورد نظر از توافق نهایی پیش از شروع نقل و انتقالات لیگ برتر ایران خبر داده که این ماجرا در نوع خود جالب توجه است. به هر حال رفتن حسین‌زاده اگر به لحاظ فنی برای استقلال بی‌فایده خواهد بود، امیدواریم از لحاظ مالی برای این باشگاه سودی را به همراه داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->